Bisnes Dirumah

Blog panduan bisnes di rumah, bisnes makanan di rumah, contoh bisnes di rumah, berniaga dari rumah, bisnes makanan yang menguntungkan.

Panduan Permulaan Bisnes Burger

Panduan Permulaan Bisnes Burger, mana-mana saya pergi mesti ada gerai burger. Tak kisahla kat kampung, kat taman perumahan, kat pasar malam, kat depan sekolah, kat bandar-bandar dan di mana-mana sahaja confirm ada gerai burger. Bisnes burger ni kalau kena caranya boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan. Memang boleh dijadikan sumber pendapatan yang tak asing lagi.

Cara Dan Panduan Rahsia Membina Bisnes Burger Yang Lumayan


panduan dan cara buat bisnes burger

Beberapa sebab kenapa anda perlu memulakan bisnes burger :
  • Isu-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi.
  • Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.
  • Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.
  • Gaji je tak naik-naik lagi ni atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.
Kalau nak disenaraikan memang banyak sebab kenapa anda perlu memulakan bisnes burger. Apa kata anda ambil pen dan kertas kemudian senaraikan sebab mengapa anda perlu memulakan bisnes burger.

Panduan Dan Cara Bisnes Burger Yang Betul

Barangkali anda minat untuk berniaga burger, tetapi..pelbagai permasalahan dan kemusykilan yang buatkan anda terhenti seketika untuk mulakan perniagaan burger. Kekadang anda rasa membuak-buak berniaga burger tapi tak tahu macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan. Macam biasalah anda perlukan seorang guru untuk tunjuk ajar anda. Anda tercari-cari Sifu atau Tok Guru yang boleh membimbing anda langkah demi langkah untuk memulakan dan mengembangkan lagi bisnes burger anda.


Ilmu tu penting. Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan

Ada yang persoal anda untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil lah ape la. Jadi anda perlu tahu bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?

Dan beberapa persoalan lain yang anda perlu tahu..
  • Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan?
  • Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?
  • Apakah persediaan-persediaan dari segi pengurusan, alatan, pemasaran dan operasi sesebuah bisnes burger yang boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan?
  • Macam mana nak pilih lokasi yang ‘HOT’ dan strategik untuk meletakkan stall burger bagi mendapatkan prospek dengan mudah tanpa susah-susah keluarkan modal besar untuk buat promosi
  • Bagaimana cara serta teknik untuk mencari dan mengurus pekerja bisnes burger anda dengan mudah tanpa anda perlu sendiri jadi ‘pekerja’ perniagaan burger anda.
  • Anda tak tahu bagaimana ingin jadikan bisnes burger anda sebagai sumber pendapatan pasif anda.
  • Anda mahu, walau anda tiada di gerai burger, atau anda sedang tidur sekalipun, duit tetap masuk.

Rahsia dan Panduan Bisnes Burger oleh anak Chef Li

Banyak juga beberapa perkara yang perlu anda pertimbangkan untuk memulakan bisnes burger atau dalam erti kata lain anda perlu ada ilmu dalam bisnes burger. Jadi apa kata anda baca panduan Rahsia Bisnes Burger ni oleh anak Datuk Chef Li ni : Panduan 5 Angka Dengan Bisnes Burger

cara dan panduan buat bisnes burger berkesan
Nak berjaya kenalah ada sifu dan belajar dari orang-orang yang berilmu supaya anda berjaya..

Banyak panduan yang didedahkan dalam ebook ni supaya anda berjaya dalam bisnes burger. Kalau anda nak tahu beberapa Rahsia Penting dalam bisnes buger ni cepat-cepatlah ke website -> Rahsia Bisnes Burger 5 Angka Sebulan

Antara topik yang menarik adalah :
  • Pendedahan 3 strategi ‘SUPER-POWERFUL’ yang wajib anda lakukan untuk mencapai pendapatan 5 angka setiap bulan daripada bisnes burger anda
  • 18 ciri-ciri sebuah stall burger yang bagus perlu anda ketahui untuk menarik perhatian prospek dan pelanggan anda dengan mudah tanpa susah-susah anda ajak mereka beli burger anda. Mereka dengan rela-hati akan hadir ke stall burger anda bagaikan ‘kena pukau’ walaupun anda tidak menggunakan sebarang Ilmu Hitam dalam bisnes
  • 4 jenis lokasi yang WAJIB anda elakkan untuk anda berniaga burger.

Jadi jika anda ingin belajar bisnes burger yang sedap dan menguntungkan anda wajib ada ilmu yang terbukti berkesan ni. Itu adalah sebahagian topik yang dibincangkan. Kalau anda nak lebih banyak tips dan panduan rahsia bisnes burger anda jangan ragu-ragu lagi untuk tiru imu anak Chef Li ni.

Ok, sekian..semoga berjaya menghasilkan burger yang sedap.


ps : saya suka makan burger dan saya yakin burger yang sedap dan laris ada rahsia yang tersembunyi.


1 Komentar untuk "Panduan Permulaan Bisnes Burger"

2xBet Korean Rupiah Rupiah Rupiah - Legalbet
2xBet Korean Rupiah 1xbet скачать Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah Rupiah

 
Copyright © 2014 Bisnes Dirumah - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info